Zaak melden

Heeft u een (dreigend) juridisch geschil en wilt u stappen ondernemen? Als u verzekerd bent bij Nationale-Nederlanden of ING is de juridische hulp van DAS in de meeste gevallen gewoon gedekt. U begint met het invullen van onderstaande intake. Het is belangrijk dat we een volledig beeld hebben van uw situatie. Daarom vragen wij u alle gevraagde informatie aan te leveren. Zo kunnen we u zo goed mogelijk helpen. Hoe completer de ingevulde intake, hoe sneller de behandeling van uw zaak.

Eerst kijken wij of uw verzekering dekking biedt voor uw conflict. In de meeste gevallen nemen we uw zaak in behandeling en neemt uw jurist binnen 5 werkdagen contact met u op. Als wij nog vragen hebben of uw zaak niet gedekt wordt door uw verzekering, hoort u dat (en waarom het niet gedekt is) binnen diezelfde 5 werkdagen.

Liever eerst telefonisch contact?

We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 17.30 uur via 020 - 651 8775.