Ga naar hoofdinhoud
Particulier
Ondernemer
Zaak melden
Mijn DAS
Zoeken
Menu
Service en contact
Onze diensten
Kennis en informatie
Over DAS
Er is een fout opgetreden in dit component.
Algemene voorwaarden
Hoe moet ik mijn klanten op de hoogte stellen van de algemene voorwaarden?
Hoe weet ik of een algemene bepaling vernietigbaar is?
Wanneer kunnen klanten algemene voorwaarden vernietigen?
Wanneer zijn algemene voorwaarden van toepassing?
Wat wordt verstaan onder algemene voorwaarden?
Overeenkomst
Hoe maak ik goede betalingsafspraken met klanten?
Welke gegevens bevat een goede factuur?
Garantie & ruilen
Hoe kan ik mijn klant garantie aanbieden?
Moet ik mijn klant de mogelijkheid bieden een product te ruilen?
Stel er is sprake van een productiefout. Heeft een koper na de garantietermijn nog recht op garantie?
Welke garantie heeft een particuliere koper?
Geschil over levering product
Ik heb een klacht ontvangen over een door mij geleverd product of dienst. Wat kan ik doen?
Kan ik een particuliere afnemer dwingen om de hele aankoopprijs van tevoren te betalen?
Mijn klant geeft aan dat hij het product nooit heeft ontvangen. Wat kan ik doen?
Wanneer kan ik geen aanspraak meer maken op betaling van het overeengekomen bedrag?
Productaansprakelijkheid
Kan ik mij als producent van een product verzekeren tegen eventuele financiƫle gevolgen van productaansprakelijkheid?
Wat wordt verstaan onder het woord product?