• DAS In­cas­so

Verbeteringen in de incassodienstverlening

Op basis van uw feedback en feedback van andere klanten hebben we de volgende verbeteringen doorgevoerd in onze incassodienstverlening:

  • Ontvangstbevestigingen, adviesbrieven en afrekeningen herschreven in begrijpelijke taal.
         
  • Aanvullende uitleg in begrijpelijke taal over hoe onze incassodienstverlening werkt. Voorbeelden hiervan zijn de pagina's op das.nl/incasso en onze flyers over het buitengerechtelijke en gerechtelijke incassotraject.
     
  • Sneller uw incasso-opdracht indienen op das.nl (een korter formulier met automatisch aangevulde velden, meer uitleg waarom bepaalde gegevens nodig zijn) en via incassoportaal Traceweb (bij vervolgopdrachten worden uw persoonsgegevens onthouden, zodat u die niet steeds opnieuw hoeft in te vullen).
         
  • Een korter buitengerechtelijk incassotraject: u hebt 19 dagen eerder uw geld dan voorheen, of u hoort 19 dagen eerder of het verstandig is om wel of niet naar de rechter te gaan.
     
  • Alle incasso-opdrachten ondergebracht op één centrale plek: kortere doorlooptijden, geen dubbele bevestigingen, altijd duidelijk wie uw contactpersoon is.
     
  • Nog sneller uw geld terug nadat u de afrekening van ons hebt ontvangen: in plaats van binnen 10 werkdagen betalen wij nu binnen 5 werkdagen uit.
     
  • Uitgebreide informatie over de gerechtelijke status van uw incasso-opdracht in Traceweb (eind 2017 live).
     
  • Vaker bericht over de voortgang van een ingediende incasso-opdracht. Automatische e-mailberichten bij de belangrijkste statusveranderingen (eind 2017 live).

 
Vragen of suggesties?

Hebt u vragen, ideeën of suggesties? Die horen wij natuurlijk graag van u! Hier kunt u uw feedback achterlaten.

Ontdek de waarde van uw mening
In het Ondernemerspanel van DAS kunt u uw mening geven over onze totale dienstverlening. Zo bent u als eerste op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en helpt u mee om onze diensten te verbeteren! Doet u ook mee met het Ondernemerspanel?