• DAS In­cas­so

Verbeteringen in de incassodienstverlening

In het afgelopen halfjaar hebben wij op basis van klantfeedback een groot aantal wijzigingen doorgevoerd in onze incassodienstverlening. Graag laten wij u weten welke verbeteringen wij hebben doorgevoerd.

  • Ontvangstbevestigingen, adviesbrieven en afrekeningen herschreven in begrijpelijke taal.
         
  • Aanvullende uitleg in begrijpelijke taal over hoe een incassoproces werkt. Voorbeelden hiervan zijn de pagina's op das.nl/incasso en onze flyers over het buitengerechtelijke en gerechtelijke incassotraject.
     
  • Sneller een incasso-opdracht indienen op das.nl (een korter formulier met automatisch aangevulde velden, meer uitleg waarom bepaalde gegevens nodig zijn) en via incassoportaal Traceweb (onthoudt uw persoonsgegevens, zodat u die niet steeds opnieuw hoeft in te vullen).
         
  • Een korter buitengerechtelijk incassotraject: uw klant heeft gemiddeld 19 dagen eerder zijn geld dan voorheen, of hij hoort 19 dagen eerder of het verstandig is om wel of niet naar de rechter te gaan.
     
  • Alle incasso-opdrachten van mkb’ers ondergebracht op één centrale plek, namelijk DAS Incasso Druten: dit resulteert in kortere doorlooptijden, geen dubbele bevestigingen, altijd duidelijk wie de contactpersoon is.
     
  • Uw klant heeft nog sneller zijn geld terug nadat hij de afrekening van ons heeft ontvangen: in plaats van binnen 10 werkdagen betalen wij nu binnen 5 werkdagen uit.
     
  • Uitgebreide informatie in Traceweb over de gerechtelijke status van een ingediende incasso-opdracht (eind 2017 live).
     
  • Vaker bericht over de voortgang van een ingediende incasso-opdracht. Automatische e-mailberichten bij de belangrijkste statusveranderingen (eind 2017 live).