Complimenten van DAS

Blij met DAS? Ver­tel het ons!

Gelukkig hebben wij veel tevreden en enthousiaste klanten. Dit blijkt uit de reacties die wij dagelijks ontvangen. Wilt u reageren op onze klantbeloften, een compliment geven of heeft u een suggestie of tip? Dan horen wij dat graag van u. De reacties kunnen met uw toestemming geplaatst worden op onze website.

Vragen of klachten?
Deze reactiemogelijkheid is niet bedoeld voor vragen en klachten. Hebt u een klacht? Dan verwijzen wij u naar onze klachtenregeling. Hebt u een vraag? Gebruik dan ons vragenformulier.
Ja, ik ben blij met DAS




Mevrouw Vieveen: "Na een ongeval met letsel waarbij mijn zoon betrokken is geweest zijn wij zeer goed geadviseerd en geïnformeerd door DAS. Ik ben de heer mr. Lourents zeer dankbaar dat hij ons is blijven motiveren te blijven strijden voor het recht wat mijn zoon toekomt. Dankzij zijn inspanning is mijn zoon in de toekomst verzekerd van mogelijkheden om het letsel te verzachten. Goede manier van communicatie en persoonlijke aandacht hebben we als heel bijzonder ervaren."

De heer De Wit: "Snel handelen bij inbrengen nieuwe casus. Duidelijke communicatie. Beter dan verwacht! Veel service gerichte instellingen zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen."


De heer Jacobsen: "Met mijn vlucht met Vueling naar Italië juni 2016 arriveerde ik ruim 24 uur later dan gepland op mijn bestemming. Ik claimde bij Vueling een vergoeding van € 400,00. Vueling reageerde wel, maar betaalde niet. Ik heb DAS verzocht de claim in behandeling te nemen en dankzij de medewerkers van DAS heb ik uiteindelijk mijn vergoeding gekregen. Top en bedankt."

De heer Stuurman: "Samen met de heer Wessels mijn zaak in alle rust en professionaliteit kunnen afwerken met een goed resultaat.! Hartelijk dank."

Mevrouw Van Gorsel: "Ik ben de heer De Beijer uitermate dankbaar voor alle geleverde bijstand die hij heeft gegeven. Na een dienstverband van 16 jaar werd ik op straat gezet met dringende redenen die onterecht waren. Alles is terug gedraaid en de heer De Beijer heeft er het maximale uit kunnen halen door zijn kordate optreden. Heel veel geduld, zijn inlevingsvermogen, duidelijke uitleg, vriendelijk, goede en snelle communicatie, kortom neem een rechtsbijstand verzekering van DAS en de heer De Beijer een hele dikke pluim."

Gratis actuele en relevante juridische informatie

Ontvang per e-mail praktische tips en voorbeelddocumenten, nieuws en oplossingen van DAS.

 

Nu aanmelden
Di­rect con­tact