Blij met DAS? Ver­tel het ons!

Gelukkig hebben wij veel tevreden en enthousiaste klanten. Dit blijkt uit de reacties die wij dagelijks ontvangen. Wilt u reageren op onze klantbeloften, een compliment geven of heeft u een suggestie of tip? Dan horen wij dat graag van u. De reacties kunnen met uw toestemming geplaatst worden op onze website.

Vragen of klachten?
Deze reactiemogelijkheid is niet bedoeld voor vragen en klachten. Hebt u een klacht? Dan verwijzen wij u naar onze klachtenregeling. Hebt u een vraag? Gebruik dan ons vragenformulier

Ja, ik ben blij met DAS

  

Complimenten van DAS

Wat klan­ten over ons zeg­gen

De heer Prins: "Graag bedank ik mevrouw Bos (kantoor Groningen) voor haar voortreffelijke hulp en ondersteuning in mijn complexe arbeidsconflict. Dankzij haar heb ik deze procedure goed doorstaan en heeft zij mij niet aflatend gecoached en ondersteund in juridische, maar juist ook niet-juridische aspecten."

Mevrouw Kramer: " aanvankelijk zag ik niets in het inschakelen van DAS maar door jullie volhardendheid van wat er mogelijk was toch gedaan en met resultaat!! Super dank voor de snelle en vooral aandacht vanuit jullie kant voor onze kwestie."

Mevrouw Te Molder: "Ik had een conflict en kwam in contact met mevrouw Blanken. Ik had een adequate en behulpzame dame:), ze heeft me gerustgesteld zowel telefonische als via de mail. Het nare probleem is opgelost, ik kreeg iedere keer een update. Als het voorkwam dat ze niet aanwezig was was de vervangster net zo adequaat. Dus ik raad het iedereen aan als er een conflict is waar je niet uitkomt, ga naar DAS en je wordt prima geholpen. Dank jullie wel."

De heer Rasiah: "Wil jullie behandelaar graag in het zonnetje zetten. Mijn complimenten voor de heer Schouten. Na al die jaren is de zaak nu afgesloten. Wil echt oprecht de behandelaar en jullie als DAS heel erg bedanken voor jullie hulp."


De heer Jacobsen: "Met mijn vlucht met Vueling naar Italië juni 2016 arriveerde ik ruim 24 uur later dan gepland op mijn bestemming. Ik claimde bij Vueling een vergoeding van € 400,00. Vueling reageerde wel, maar betaalde niet. Ik heb DAS verzocht de claim in behandeling te nemen en dankzij de medewerkers van DAS heb ik uiteindelijk mijn vergoeding gekregen. Top en bedankt."

De heer Stuurman: "Samen met de heer Wessels mijn zaak in alle rust en professionaliteit kunnen afwerken met een goed resultaat.! Hartelijk dank."

Mevrouw Supriyanto-Breur: "Een ontzettend groot compliment voor de persoonlijke inzet, het doorzettingsvermogen en het geduld van de heer Van der Wal. Ik ben altijd ontzettend vriendelijk, beleefd en uiterst positief te woord gestaan door hem. Dit op zich is al goud waard en als het dan ook nog eens lukt om het dossier naar tevredenheid af te ronden.. helemaal top!"

Mevrouw Duijff:"Wij zijn zeer blij met de juridische hulp en expertise van de heer Ruinard. Na een medische zaak van 6 jaar is deze eindelijk afgerond. Een rechtbijstand verzekering is eigenlijk onmisbaar als je met een bepaalde zaak je recht wil halen . De heer Ruinard hartelijk dank voor de prettige samenwerking."

Mevrouw Kolb:"Ik wil een compliment maken aan mevrouw Verploeg. Zij heeft gedurende bijna 3 jr zeer gemotiveerd mijn belang behartigd. Mevrouw Verploeg heeft altijd vanuit mij, de cliënt, gestuurd op eerlijk onderzoek en afhandeling van de schade die was ontstaan buiten de eigenaar om. Zij was altijd bereid om brieven te schrijven in het conflict met de VVE, aan te dringen op eerlijk onderzoek en correcte afhandeling en behield de juiste toon! Ik heb het zeer gewaardeerd en mij gesteund gevoeld!"

Gratis actuele en relevante juridische informatie

Ontvang per e-mail praktische tips en voorbeelddocumenten, nieuws en oplossingen van DAS.

 

Nu aanmelden
Di­rect con­tact