Blij met DAS? Ver­tel het ons!

Gelukkig hebben wij veel tevreden en enthousiaste klanten. Dit blijkt uit de reacties die wij dagelijks ontvangen. Wilt u reageren op onze klantbeloften, een compliment geven of heeft u een suggestie of tip? Dan horen wij dat graag van u. De reacties kunnen met uw toestemming geplaatst worden op onze website.

Vragen of klachten?
Deze reactiemogelijkheid is niet bedoeld voor vragen en klachten. Hebt u een klacht? Dan verwijzen wij u naar onze klachtenregeling. Hebt u een vraag? Gebruik dan ons vragenformulier

Ja, ik ben blij met DAS

  

Complimenten van DAS

Wat klan­ten over ons zeg­gen

De heer Prins: "Graag bedank ik mevrouw Bos (kantoor Groningen) voor haar voortreffelijke hulp en ondersteuning in mijn complexe arbeidsconflict. Dankzij haar heb ik deze procedure goed doorstaan en heeft zij mij niet aflatend gecoached en ondersteund in juridische, maar juist ook niet-juridische aspecten."

De heer Verdam: "Nogmaals wil ik de heer Hoetmer heel erg bedanken voor de professionele begeleiding inzake mijn dossier. Ik heb zelden zo'n doortastend persoon met kennis van zaken meegemaakt. Natuurlijk hoop ik jullie diensten in de toekomst nooit meer nodig te hebben, maar ik zal jullie zeker aanbevelen indien dit in een gesprek met iemand naar voren komt."

Mevrouw Rooijakkers: "Hierbij wil ik met name mevrouw Huijbregts bedanken voor de goede informatie, het juiste advies geven en dat alles zo goed is verlopen. Super handig dat je alles via jullie site in de gaten kan houden en alle handelingen op de voet kan volgen. Bravo DAS ben heel erg blij met jullie."

De mevrouw Op de Weegh: "De medewerkers van de servicedesk wil ik graag een grote pluim geven. Heel geweldig zoals ik te woord ben gestaan. Niet met die standaard zinnen die mensen leren op trainingen. Deze mensen geven je het gevoel dat ze echt luisteren."


De heer Jacobsen: "Met mijn vlucht met Vueling naar Italië juni 2016 arriveerde ik ruim 24 uur later dan gepland op mijn bestemming. Ik claimde bij Vueling een vergoeding van € 400,00. Vueling reageerde wel, maar betaalde niet. Ik heb DAS verzocht de claim in behandeling te nemen en dankzij de medewerkers van DAS heb ik uiteindelijk mijn vergoeding gekregen. Top en bedankt."

Mevrouw Granzier: "We zijn erg tevreden over mevrouw Wilms van kantoor Roermond hoe zij onze zaak voor ons verdedigd heeft. Ze was heel accuraat en hield alles goed voor ons bij."

De heer Westerlaken: "Mijn geparkeerde auto is -net een paar weken voor de vakantie- total loss gereden. De expert van DAS heeft zich hard gemaakt om de schade voor te schieten zodat ik toch op vakantie kon met mijn kinderen. DAS top service!!"

Mevrouw Duijff:"Wij zijn zeer blij met de juridische hulp en expertise van de heer Ruinard. Na een medische zaak van 6 jaar is deze eindelijk afgerond. Een rechtbijstand verzekering is eigenlijk onmisbaar als je met een bepaalde zaak je recht wil halen . De heer Ruinard hartelijk dank voor de prettige samenwerking."

Mevrouw Kolb:"Ik wil een compliment maken aan mevrouw Verploeg. Zij heeft gedurende bijna 3 jr zeer gemotiveerd mijn belang behartigd. Mevrouw Verploeg heeft altijd vanuit mij, de cliënt, gestuurd op eerlijk onderzoek en afhandeling van de schade die was ontstaan buiten de eigenaar om. Zij was altijd bereid om brieven te schrijven in het conflict met de VVE, aan te dringen op eerlijk onderzoek en correcte afhandeling en behield de juiste toon! Ik heb het zeer gewaardeerd en mij gesteund gevoeld!"

DAS Klantpanel

Help ons de producten, diensten en communicatie voor u nog beter te maken.

Meld u aan voor het Klantpanel
Gratis actuele en relevante juridische informatie

Ontvang per e-mail praktische tips en voorbeelddocumenten, nieuws en oplossingen van DAS.

 

Nu aanmelden
Di­rect con­tact