Blij met DAS? Ver­tel het ons!

Gelukkig hebben wij veel tevreden en enthousiaste klanten. Dit blijkt uit de reacties die wij dagelijks ontvangen. Wilt u reageren op onze klantbeloften, een compliment geven of heeft u een suggestie of tip? Dan horen wij dat graag van u. De reacties kunnen met uw toestemming geplaatst worden op onze website.

Vragen of klachten?
Deze reactiemogelijkheid is niet bedoeld voor vragen en klachten. Hebt u een klacht? Dan verwijzen wij u naar onze klachtenregeling. Hebt u een vraag? Gebruik dan ons vragenformulier

Ja, ik ben blij met DAS

  

Complimenten van DAS

Wat klan­ten over ons zeg­gen

De heer Prins: "Graag bedank ik mevrouw Bos (kantoor Groningen) voor haar voortreffelijke hulp en ondersteuning in mijn complexe arbeidsconflict. Dankzij haar heb ik deze procedure goed doorstaan en heeft zij mij niet aflatend gecoached en ondersteund in juridische, maar juist ook niet-juridische aspecten."

De heer Verdam: "Nogmaals wil ik de heer Hoetmer heel erg bedanken voor de professionele begeleiding inzake mijn dossier. Ik heb zelden zo'n doortastend persoon met kennis van zaken meegemaakt. Natuurlijk hoop ik jullie diensten in de toekomst nooit meer nodig te hebben, maar ik zal jullie zeker aanbevelen indien dit in een gesprek met iemand naar voren komt."

Mevrouw Rooijakkers: "Hierbij wil ik met name mevrouw Huijbregts bedanken voor de goede informatie, het juiste advies geven en dat alles zo goed is verlopen. Super handig dat je alles via jullie site in de gaten kan houden en alle handelingen op de voet kan volgen. Bravo DAS ben heel erg blij met jullie."

De heer en mevrouw Zondervan: "Geachte firma DAS en medewerkers, wij zijn nog maar sinds vandaag als nieuwe klant bij u bekend maar heel tevreden over de klantvriendelijkheid. Ook zijn we heel blij dat u en de uwe ons via de KPN post zowel de polisvoorwaarde EN polis wilt doen toekomen. Voor mensen richting de 80 jr. een must, aldus!."


De heer en mevrouw Schrijnemaekers: "Mevrouw Keuren, Hartelijk dank voor uw deskundige manier van begeleiding tijdens het project met het geschil met de buren. Het was niet enkel uw vakvrouwschap , maar ook de warme kant van u als persoon in deze zaak , dat ons goed met deze zaak heeft doen omgaan. 
We hadden niet te maken met een zakelijk en koel DAS - orgaan , maar met een menselijke en vriendelijke , opgewekte juriste , die meer deed dan ze uiteindelijk moest doen. Ook de telefonistes waren altijd vriendelijk, behulpzaam en meer dan correct. Voor hiervoor dank aan."

Mevrouw Van Lindenberg-Fraas: "Compliment van een zéér tevreden cliënt. Gedurende bijna 8 jaren heeft de heer Wessels mijn zaak behartigd. Door zijn deskundigheid en vriendelijke samenwerking kan nu naar tevredenheid het dossier worden gesloten. Ik ben de heer Wessels zéér erkentelijk voor het prettige contact in al die jaren."

De heer Guitjens: " De manier waarop DAS mijn dossier heeft behandeld is naar volle tevredenheid. Na de eerste melding werd ik uiterst adequaat bijgestaan door een Jurist. Via persoonlijk contact, mail en "Mijn Dossier" was er op elk moment een actuele stand van zaken. Ook bij haar afwezigheid werden mijn vragen door een vervanger direct opgepakt. Klasse!!."

Mevrouw Duijff:"Wij zijn zeer blij met de juridische hulp en expertise van de heer Ruinard. Na een medische zaak van 6 jaar is deze eindelijk afgerond. Een rechtbijstand verzekering is eigenlijk onmisbaar als je met een bepaalde zaak je recht wil halen . De heer Ruinard hartelijk dank voor de prettige samenwerking."

Mevrouw De Mik:"Ik wil mevrouw Gompel van DAS Amsterdam heel hartelijk bedanken dat zij de aanrijdingsschade van mijn zoontje voor ons uit handen heeft genomen. Wij zijn heel blij met de afwikkeling."

DAS Klantpanel

Help ons de producten, diensten en communicatie voor u nog beter te maken.

Meld u aan voor het Klantpanel
Gratis actuele en relevante juridische informatie

Ontvang per e-mail de nieuwsbrief DAS.Update en periodieke e-mailingen met juridische tips, nieuws en oplossingen van DAS.

 

Nu aanmelden