Blij met DAS? Ver­tel het ons!

Gelukkig hebben wij veel tevreden en enthousiaste klanten. Dit blijkt uit de reacties die wij dagelijks ontvangen. Wilt u reageren op onze klantbeloften, een compliment geven of heeft u een suggestie of tip? Dan horen wij dat graag van u. De reacties kunnen met uw toestemming geplaatst worden op onze website. Of laat een recensie achter op onze Facebookpagina.

Vragen of klachten?
Deze reactiemogelijkheid is niet bedoeld voor vragen en klachten. Hebt u een klacht? Dan verwijzen wij u naar onze klachtenregeling. Hebt u een vraag? Gebruik dan ons vragenformulier

Ja, ik ben blij met DAS

  

Complimenten van DAS

Wat klan­ten over ons zeg­gen

De heer Witte: "De complimenten aan mevrouw Djordjani die, ondanks de tegenwerkingen van de tegenpartij, het geheel toch tot een tevreden resultaat heeft kunnen leiden. "

De heer Comvalius: "Onze grote en zeer oprechte complimenten voor de heer Hoetmer die onze zaak heel professioneel heeft aangepakt!!!! Super gedaan en nogmaals grote complimenten."

Mevrouw Rooijakkers: "Hierbij wil ik met name mevrouw Huijbregts bedanken voor de goede informatie, het juiste advies geven en dat alles zo goed is verlopen. Super handig dat je alles via jullie site in de gaten kan houden en alle handelingen op de voet kan volgen. Bravo DAS ben heel erg blij met jullie."

Mevrouw Valk: "Na 12,5 jaar een continue contact ivm letselschade. Nu het dossier gesloten, blijft een vreemd gevoel alsof je een familie lid uitzwaait voor een emigratie. Super fijn contact gehad, altijd met dezelfde persoon. Ook heel fijn begeleid in vervelende periodes en ook een heel goed advies van tijd tot tijd. Ik wens niemand de ervaring van letselschade toe, maar als deze er dan toch is .... wij zijn tevreden en hopen elkaar onder andere omstandigheden nog eens tegen te komen."


De heer en mevrouw Schrijnemaekers: "Mevrouw Keuren, Hartelijk dank voor uw deskundige manier van begeleiding tijdens het project met het geschil met de buren. Het was niet enkel uw vakvrouwschap , maar ook de warme kant van u als persoon in deze zaak , dat ons goed met deze zaak heeft doen omgaan. 
We hadden niet te maken met een zakelijk en koel DAS - orgaan , maar met een menselijke en vriendelijke , opgewekte juriste , die meer deed dan ze uiteindelijk moest doen. Ook de telefonistes waren altijd vriendelijk, behulpzaam en meer dan correct. Voor hiervoor dank aan."

Mevrouw Caris: "Beste DAS team en specifiek de heer Akdid, Ik wil u langs deze weg bedanken voor de zorgvuldige & accurate support bij een juridische kwestie. Ik heb al jaren een rechtsbijstandsverzekering bij de DAS en dit was voor het eerst dat ik er gebruik van heb gemaakt! Dit is heel erg goed bevallen en ik wil u dan ook ten zeerste bedanken voor alle support!"

De heer Bakker: "Ik heb een zaak laten doen door mw. mr Verploeg. Ik had geen betere kunnen treffen. Zij is bij mij overgekomen als een bijzonder goed en fijn mens, hart voor de zaak met uitmuntende kennis van zaken en adviezen. Samenwerken met haar was werkelijk super, echt een TOPPER!"

Mevrouw Duijff: "Wij zijn zeer blij met de juridische hulp en expertise van de heer Ruinard. Na een medische zaak van 6 jaar is deze eindelijk afgerond. Een rechtbijstand verzekering is eigenlijk onmisbaar als je met een bepaalde zaak je recht wil halen . De heer Ruinard hartelijk dank voor de prettige samenwerking."

De heer Wouda: "Hierbij wil ik mevrouw Gompel-Dekker heel hartelijk bedanken voor haar inzet voor de afwikkeling van en het meedenken na de aanrijding van onze dochter. We hebben haar expertise als zeer professioneel en vakkundig ervaren. Mevrouw Gompel-Dekker nogmaals dank voor de inspanning welke u voor ons en onze dochter heeft gedaan."

DAS Klantpanel

Help ons de producten, diensten en communicatie voor u nog beter te maken.

Meld u aan voor het Klantpanel
Gratis actuele en relevante juridische informatie

Ontvang per e-mail de nieuwsbrief DAS.Update en periodieke e-mailingen met juridische tips, nieuws en oplossingen van DAS.

 

Nu aanmelden