De 5 Klantbeloften van DAS

Iedere klant is voor ons uniek. We helpen u graag met al uw juridische vragen, conflicten en incassoproblemen. Bij DAS staan úw wensen en behoeften centraal. Helpen is onze passie, de beste oplossing ons doel.

Wat u van ons kunt en mag verwachten als verzekerde klant, hebben we samengevat in vijf klantbeloften.

DAS Klantbelofte - Altijd welkom

• Persoonlijk contact. We ontvangen u graag op één van onze vestigingen bij u in de buurt.
• Telefonisch contact. We staan u graag te woord op werkdagen tussen 08:30 - 17:30 uur op één van onze telefoonnummers. Als uw specialist niet bereikbaar is, kunt u een terugbelverzoek achterlaten. We bellen u binnen één werkdag terug of op een met u afgesproken tijdstip. Heeft u een juridische vraag? Onze Juridische Adviesdesk is bereikbaar op werkdagen: maandag t/m donderdag van 08:00 - 20:00 uur en op vrijdag van 08:00 - 17:30 uur.
• Een bericht sturen. U kunt een vraag of verzoek sturen per brief, e-mail of via de website. Wij zijn ook aanwezig op Social Media. Ons webcareteam is alle werkdagen aanwezig van 08:30 - 17:30 uur. We zien uw bericht graag tegemoet.

DAS Klantbelofte - Direct deskundige hulp

Eerste hulp. We geven u direct telefonisch advies en eerste hulp bij vragen of conflicten.
• Deskundige specialisten. U wordt geholpen door een juridisch specialist met de juiste ervaring en deskundigheid. Hij/zij komt op voor uw belang en helpt u een passende oplossing te vinden.
• Voortvarende aanpak. We gaan direct voor u aan de slag en nemen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 6 werkdagen contact met u op. Lees meer over onze reactietermijnen.

DAS Klantbelofte - Begrip voor uw situatie

Respect. Wij benaderen u vriendelijk, open en beleefd.
• Begrip. Wij luisteren goed naar uw verhaal, verplaatsen ons in uw situatie en tonen empathie.
• Persoonlijke aandacht. Wij geven onze dienstverlening een menselijk gezicht.

DAS Klantbelofte - Duidelijke taal

• Heldere uitleg. We geven heldere (mondelinge) uitleg over wat we voor u gaan doen en zijn altijd bereid dit nader toe te lichten.
• Actuele informatie. We zorgen dat u op de hoogte bent van de voortgang van uw zaak en het eerstvolgende contactmoment. Bovendien kunt u uw zaak online volgen.
• Leesbare correspondentie. We hebben begrijpelijke voorwaarden en sturen u heldere schriftelijke communicatie zonder vakjargon.

DAS Klantbelofte - Afspraak is afspraak

• Afstemming. We informeren u van te voren over de aanpak en de vervolgstappen en stemmen dit zoveel mogelijk met u af.
• Concrete afspraken. We maken concrete en haalbare afspraken en bevestigen u die schriftelijk.
• Tijdige informatie. Als we onze afspraken onverhoopt een keer niet na kunnen komen, dan nemen we tijdig contact met u op.