DAS als beste beoordeeld op aanpak van vragen, klachten en kritiek van klanten

Door
DAS

DAS is als beste beoordeeld voor de manier waarop de juridisch dienstverlener omgaat met vragen, kritiek en klachten van klanten. Dit blijkt uit het onderzoek dat de Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) heeft gehouden onder 32 verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) hebben.

Klant is koning

Samenwerking met de klant en een hoge klanttevredenheid zijn voor DAS topprioriteiten. Doel van DAS is om klanten te helpen op een manier die het beste aansluit bij hun wensen en behoeften. Dat betekent ook openstaan voor klantfeedback en klachten. De feedback, in welke vorm dan ook, helpt DAS verder te komen en de dienstverlening op een hoog peil te houden.

Trots op de erkenning voor medewerkers DAS

Hanneke Jukema, CEO van DAS: “Wanneer je zoals DAS juridische hulp toegankelijk wilt maken en houden voor iedereen, betekent dat ook dat je jezelf open moet stellen als klanten zich kritisch opstellen of een klacht hebben. Zodat wij onze klanten kunnen blijven helpen op een manier die aansluit bij hun wensen en behoeften. Ik ben trots dat op het behaalde resultaat. De hoogste score behalen is een erkenning voor de manier waarop onze medewerkers zich iedere dag hiervoor inzetten.”