Laatste nieuws

Blijf op de hoogte

Ontvang actueel nieuws, tips, adviezen of voorbeeldbrieven die u helpen bij uw juridische en financiële zaken.

Aanmelden voor nieuwsbrief

Nieuwsberichten

Archief

  • Alle
  • Particulier
  • Ondernemer
  1. Ruzie over de erfenis: vaak een gebrek aan vertrouwen

    Gebrek aan vertrouwen of onduidelijke communicatie is vaak de oorzaak voor ruzies over een erfenis. De top drie op een rij.

  2. Ruzie op de werkvloer geen reden voor ontslag

    Ontslag lijkt de meest eenvoudige weg om een conflict op de werkvloer op te lossen. Maar dat is het niet. Mediation is in zo’n situatie vaak een goed middel.

  3. Mensen liggen wakker van problemen over woning of werk

    Problemen over de woning of het werk leiden tot de meeste juridische vragen. Dat blijkt uit vragen van mensen die zich hadden opgegeven voor een gratis adviesgesprek tijdens de Vraag het DAS-dag.

  4. DAS als beste beoordeeld op aanpak van vragen, klachten en kritiek van klanten

    DAS is als beste beoordeeld voor de manier waarop de juridisch dienstverlener omgaat met vragen, kritiek en …

  5. Gedoe over scheiding ontstaat vaak pas na jaren

    Bij de Adviesdesk van juridisch dienstverlener DAS komen jaarlijks duizenden vragen binnen over problemen rondom een scheiding. …

  6. Vlucht vertraagd of geannuleerd? “Praat met DAS”

    Is deze zomer je vlucht vertraagd, dan kun je dankzij juridisch dienstverlener DAS voortaan spraakgestuurd achterhalen of je recht hebt op vergoeding.

  7. Knippen en plakken van juridische documenten populair onder zzp‘ers

    Uit onderzoek blijkt dat mkb’ers en zzp’ers het belangrijk vinden dat zij juridische documenten goed regelen. Het daadwerkelijk doen is een ander verhaal.

  8. DAS heet 200.000 klanten van Nationale-Nederlanden en ING welkom

    Vandaag breidt DAS haar dienstverlening fors uit. Op 18 maart jl. tekende Nationale-Nederlanden een samenwerkingsovereenkomst met DAS. …

  9. DAS en Gavin introduceren risk-sharing voor juridische hulp in Nederland

    Persbericht over introduceren van risk-sharing voor juridische hulp in Nederland.

  10. Gouden Oor Erkenning voor DAS

    Klanten, hun klachten en hun feedback krijgen bij juridisch dienstverlener DAS persoonlijke en oprechte aandacht en betrokkenheid …