Recht uit de praktijk genomineerd voor Grand Prix Award

Door
DAS
Grand Prix Content Marketing nominatie

De onlinecampagne Recht uit de praktijk van DAS is genomineerd voor twee Grand Prix Content Marketing Awards. Recht uit de praktijk dingt mee naar de hoofdprijs in de categorie ‘Beste B-to-C’ en een deelbekroning in de categorie ‘Beste distributie’. De prijzen worden uitgereikt op donderdag 17 november in deFabrique in Utrecht.

Juristen delen waargebeurde verhalen

Recht uit de praktijk is een onlinecampagne op AD.nl die al sinds 1 mei 2016 loopt. Centraal staan waargebeurde verhalen uit de juridische praktijk van DAS. Elke week vertelt een jurist over een zaak die hem of haar het meest is bijgebleven. Het doel? Lezers laten zien welke juridische risico’s ze dagelijks lopen en hoe DAS kan helpen om conflicten te voorkomen óf op te lossen. We maken de campagne samen met onze bureaus Brandwebbing en Ride. Recht uit de praktijk loopt nog tot het einde van dit jaar.

Over de Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De awards zijn een beloning voor organisaties die content (relevante informatie) structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De organisatie reikt awards uit in de categorieën Business to Consumer (B-to-C), Business to business (B-to-B) en Business to Employer (B-to-E). Daarnaast zijn er deelbekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden.