
Q&A twee-factorauthenticatie DAS voor Adviseurs
Wie is de beheerder van ons kantoor voor DAS voor Adviseurs?
Elk kantoor heeft een beheerder die medewerkers toegang kan geven tot DAS voor Adviseurs. Naast toegang tot het portaal kan deze beheerder ook notificaties instellen. Weten wie de beheerder is? Log in in DAS voor Adviseurs en kies rechtsboven voor account & gebruikers. Je komt nu in het scherm “Mijn account” en ga naar het kopje medewerkers. Hier zie je aangevinkt wie de beheerder is. Vraag aan je beheerder om je toegang te verlenen.
Zelf toegang verlenen medewerkers voor DAS voor Adviseurs
De beheerder van het kantoor kan eenvoudig medewerkers toegang geven tot DAS voor Adviseurs. De beheerder logt in via DAS voor Adviseurs en kiest rechtsboven voor account & gebruikers. Onder het kopje ‘medewerkers’ kan onderaan eenvoudig een medewerker worden toegevoegd.
Lukt het niet? Dan kun je altijd een e-mail sturen naar adviseurs@das.nl. Geef aan het rekeningcourantnummer, de naam en het e-mailadres van de medewerker die toegang moet krijgen. Binnen enkele dagen ontvangt de medewerker een e-mail met instructie en activatielink.
Ik heb geen e-mail met activeringslink ontvangen.
Mogelijk is deze e-mail in de spambox of map ongewenste e-mail terechtgekomen. Is dit niet het geval? Stuur dan een mail naar agentenadministratie@das.nl en geef nogmaals het rc-nummer, naam en e-mailadres door.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?
Je gebruikersnaam is hetzelfde als het e-mailadres. Lukt het hiermee niet om in te loggen? Stuur dan een e-mail naar agentenadministratie@das.nl en geef nogmaals het rekeningcourantnummer, naam en e-mailadres door.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Weet je het wachtwoord niet meer? Ga naar de inlogpagina van DAS voor Adviseurs en klik op 'Wachtwoord opnieuw instellen'. Je ontvangt een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Ik wil mijn mobiele nummer wijzigen, hoe doe ik dat?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan via 020 651 7517 en kies optie 3.
Ik krijg geen code op mijn mobiele nummer, wat nu?
Dan kun je opnieuw een code laten sturen naar het bij DAS bekende mobiele nummer. Heb je dan nog geen code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via 020 651 7517 en kies optie 3.