Klantenservice:
• Een juridische vraag stellen • Uw zaak aanmelden • Voorwaarden en documenten
• Vestigingen en openingstijden • Vacatures bij DAS • Samenwerking met het intermediair • Klachtenregeling • Over DAS Holding
Verzekerd via DAS en uw schademelding volgen? Log in op mijndossier. U heeft de inloggegevens per post ontvangen.
Als samenwerkend intermediair van DAS kunt u uw portefeuille bij DAS beheren via onze portal. Heeft u geen account? Bel dan met DAS Intermediair (020) 651 7811 of mail naar dasintermediair@das.nl.
Klantenservice voor particulieren
Wij vinden het belangrijk u zo snel en goed mogelijk te helpen. Op deze pagina vindt u het antwoord op al uw vragen.
Komt u er niet uit of wenst u telefonisch contact. Bel ons op (020) 651 7517. Wij helpen u graag verder.
In verband met de sneeuwval en de waarschuwing code rood is onze bezetting vanmiddag 11 december niet optimaal. Morgen dinsdag 12 december zal onze service weer zijn zoals u van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Bent u ondernemer? Dan helpen wij u graag via de DAS Ondernemersdesk.
Direct contact met ons? Kies hieronder de manier van contact.
Help ons de producten, diensten en communicatie voor u nog beter te maken.
Stuur ons uw reactie, tip of compliment!
Kwaliteit en klanttevredenheid zijn belangrijke uitgangspunten in onze dienstverlening.