Con­ti­nue me­ting van klant­te­vre­den­heid

DAS wil graag weten hoe klanten onze juridische dienstverlening hebben ervaren.
Als de zaak is afgerond vragen wij daarom aan de klant om mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek. De vragen hebben betrekking op de behandeling van het juridische geschil door de juridisch specialisten van DAS. Daar vallen niet onder dossiers waarin (uiteindelijk) geen dekking onder de polisvoorwaarden verleend kon worden.

Het onderzoek wordt verricht door een extern bureau, Millward Brown (http://www.millwardbrown.nl) en is anoniem.  

Klanttevredenheid advocaat / DAS specialist

In sommige gevallen schakelt DAS een advocaat in om de zaak verder te behandelen. In deze dossiers wordt ook een klanttevredenheidsonderzoek gehouden.
In onderstaand overzicht wordt de tevredenheid tussen de advocaat en onze eigen juridisch specialisten vergeleken. (beoordeling: uitstekend/goed)

  Advocaat DAS specialist
     
Aanbevelen  70%  84% 
Verlengen   77% 87%
Cijfer DAS 8 en hoger  68%  76% 
Cijfer juridisch specialist 7 en hoger  78% 88%
Vakkennis  73% 84%
Gewaardeerd voelen  74%  82% 

 Bekijk hier onze volledige klanttevredenheidsmetingen.