Veelgestelde vragen inloggen DAS voor Adviseurs

    Op 18 juni stapt DAS voor Adviseurs over naar een nieuwe beveiligde inlogomgeving waarbij een twee‑factor authenticatie geldt. Dit betekent dat naast het inloggen via een e‑mailadres er een verificatie plaats vindt via uw mobiele nummer (SMS). Wij hebben de meest gestelde vragen/antwoorden voor u op een rijtje gezet. Deze vindt u hierna terug.

    Mogelijk is deze e-mail in de spambox of map ongewenste e-mail terechtgekomen. Is dit niet het geval? Stuur dan een mail naar agentenadministratie@das.nl en geef nogmaals het rc-nummer, naam en e-mailadres door.

    Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

    Je gebruikersnaam is hetzelfde als het e-mailadres. Lukt het hiermee niet om in te loggen? Stuur dan een e-mail naar agentenadministratie@das.nl en geef nogmaals het rekeningcourantnummer, naam en e-mailadres door.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Weet je het wachtwoord niet meer? Ga naar de inlogpagina van DAS voor Adviseurs en klik op 'Wachtwoord opnieuw instellen'. Je ontvangt een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

    Ik wil mijn mobiele nummer wijzigen.

    Neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan via 020 651 7517 en kies optie 3 en daarna optie 4.

    Ik krijg geen code op mijn mobiele nummer.

    Dan kun je opnieuw een code laten sturen naar het bij DAS bekende mobiele nummer. Heb je dan nog geen code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via 020 651 7517 en kies optie 3 en daarn optie 4.

    Wie is de beheerder van ons kantoor voor DAS voor Adviseurs?

    Elk kantoor heeft een beheerder die medewerkers toegang kan geven tot DAS voor Adviseurs. Naast toegang tot het portaal kan deze beheerder ook notificaties instellen.

    Weten wie de beheerder is? Log in in DAS voor Adviseurs en kies rechtsboven voor account & gebruikers. Je komt nu in het scherm “Mijn account” en ga naar het kopje medewerkers. Hier zie je aangevinkt wie de beheerder is. Vraag aan je beheerder om je toegang te verlenen.

    Zelf toegang verlenen aan medewerkers voor DAS voor Adviseurs.

    De beheerder van het kantoor kan eenvoudig medewerkers toegang geven tot DAS voor Adviseurs. De beheerder logt in via DAS voor Adviseurs en kiest rechtsboven voor account & gebruikers. Onder het kopje ‘medewerkers’ kan onderaan eenvoudig een medewerker worden toegevoegd.

    Lukt het niet? Dan kun je altijd een e-mail sturen naar agentenadministratie@das.nl. Geef aan het rekeningcourantnummer, de naam en het e-mailadres van de medewerker die toegang moet krijgen. Binnen enkele dagen ontvangt de medewerker een e-mail met instructie en activatielink.