Voorbeeldbrief bezwaar tegen te hoge telefoonrekening

Ben je het niet eens met de hoogte van je telefoonrekening? Gebruik deze voorbeeldbrief om bezwaar te maken bij je telefoonprovider.

Zo ga je aan de slag

  1. Neem contact op met je telefoonprovider en vraag waar de extra kosten vandaan komen.
  2. Blijf je het oneens? Stuur dan een aangetekende brief waarin je aangeeft dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht.
  3. Weigert jouw provider de factuur aan te passen? Dien dan een klacht in bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.
  4. Is jouw provider niet aangesloten bij de Geschillencommissie? Neem dan contact met ons op.

Belangrijk

  • Dit is een voorbeeldbrief van DAS. Je kunt deze brief aanpassen naar jouw situatie.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post / e-mail. Bewaar een kopie voor jezelf.

Download voorbeeldbrief (gratis)
Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.