Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur via ons algemene telefoonnummer: (020) 6517 517.
Je kunt ons ook bereiken via een van onze andere telefoonnummers.
DAS op social media
Op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur beantwoorden we ook je vragen via social media. Volg ons en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van DAS.
Meer informatie, tips en nieuws plaatsen we ook regelmatig op:
Contactformulieren
Via onze contactformulieren kun je ook direct een vraag of verzoek indienen. We reageren zo snel mogelijk inhoudelijk op jouw melding, maar uiterlijk binnen 6 werkdagen.
- Adreswijziging voor je lopende rechtsbijstandverzekering bij DAS.
- Contactformulier voor: aanpassingen op je polis of van je rekeningnummer. Ook bij algemene vragen aan DAS.
- Bij vragen over betaling van je premie, eigen risico en/of eigen bijdrage.
- Opzeggen van je rechtsbijstandverzekering.
- Wijzigingen bij een dossier - Heb je een lopend dossier bij DAS en wil je contact-, adres- of naamgegevens wijzigen? Gebruik hiervoor je persoonlijke MijnDAS-account.
- Aanmelden op onze digitale Nieuwsbrief.
- Afmelden op communicatie van DAS.
- Blij met DAS en je wilt dit met ons delen.
- Meedenken over producten, diensten of communicatie? Meld je aan voor ons panel.
- Onduidelijke teksten gezien of ontvangen en wil je ons hierop wijzen?
Telefoonnummers van DAS
| lokaal tarief
|
| lokaal tarief |
| lokaal tarief |
| lokaal tarief |
| lokaal tarief |
Telefonische wachttijd
We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan als je ons belt. Is het erg druk? Dan bieden wij je de mogelijkheid om een voicemail achter te laten. Spreek daarbij je naam, telefoonnummer en eventueel je voorkeur voor een terugbeltijdstip in. We bellen je uiterlijk de volgende werkdag terug. Bekijk onze reactietermijnen (pdf).
Onze vestigingen
Wij hebben 9 vestigingen in het land. Bekijk de adresgegevens en routebeschrijvingen van onze vestigingen.