Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur via ons algemene telefoonnummer: (020) 6517 517.
U krijgt dan een telefonisch keuzemenu te horen. Bekijk onze telefonische keuzemenu's.
U kunt ons ook bereiken via een van onze andere telefoonnummers.
DAS op social media
Op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur beantwoorden we ook uw vragen via social media. Volg ons en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van DAS.
Meer informatie, tips en nieuws plaatsen we ook regelmatig op:
Contactformulieren
Via onze contactformulieren kunt u ook direct een vraag of verzoek indienen. We reageren zo snel mogelijk inhoudelijk op uw melding, maar uiterlijk binnen 6 werkdagen.
- Adreswijziging voor uw lopende rechtsbijstandverzekering bij DAS.
- Contactformulier voor: aanpassingen op uw polis of van uw rekeningnummer. Ook bij algemene vragen aan DAS.
- Bij vragen over betaling van uw premie, eigen risico en/of eigen bijdrage.
- Opzeggen van uw rechtsbijstandverzekering.
- Wijzigingen bij een dossier - Heeft u een lopend dossier bij DAS en wilt u contact-, adres- of naamgegevens wijzigen? Gebruik hiervoor uw persoonlijke MijnDAS-account.
- Aanmelden op onze digitale Nieuwsbrief.
- Afmelden op communicatie van DAS.
- Blij met DAS en u wilt dit met ons delen.
- Meedenken over producten, diensten of communicatie? Meld u aan voor ons panel.
- Onduidelijke teksten gezien of ontvangen en wilt u ons hierop wijzen?
Telefoonnummers van DAS
| lokaal tarief
|
| lokaal tarief |
| lokaal tarief |
| lokaal tarief |
| lokaal tarief |
Maximale wachttijd
De maximale wachttijd aan de telefoon is 5 minuten. Is het erg druk? Dan bieden wij u de mogelijkheid om een voicemail achter te laten. Spreekt u daarbij uw naam, telefoonnummer en eventueel uw voorkeur voor een terugbeltijdstip in. We bellen u uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen terug. Bekijk onze reactietermijnen (pdf).
Onze vestigingen
Wij hebben 9 vestigingen in het land. Bekijk de adresgegevens en routebeschrijvingen van onze vestigingen.