Contact met DAS

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur via ons algemene telefoonnummer: (020) 6517 517. Je kunt ons ook bereiken via een van onze andere telefoonnummers.

DAS op social media

Op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur beantwoorden we ook je vragen via social media. Volg ons en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van DAS.

Meer informatie, tips en nieuws plaatsen we ook regelmatig op:

Contactformulieren

Via onze contactformulieren kun je ook direct een vraag of verzoek indienen. We reageren zo snel mogelijk inhoudelijk op jouw melding, maar uiterlijk binnen 6 werkdagen.

Telefoonnummers van DAS

Stel je juridische vraag bij het Juridisch Servicecenter

  • maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:30 uur
  • (020) 6518 815 | lokaal tarief

Vragen over je lopende zaak of dossier en je wilt jouw juridisch specialist spreken?

Heb je nieuwe informatie voor jouw juridisch specialist? Heb je een brief gekregen? Of wil je de voortgang bespreken? Dan maak je eenvoudig een belafspraak in Mijn DAS. Je kiest zelf een dag en tijdstip. Jouw juridisch specialist belt je op het afgesproken tijdstip.

Vragen over premiebetalingen of ontvangen rekeningen

Niet verzekerd, maar toch juridische hulp nodig?

Adviseur of Volmacht?

Ben je een (samenwerkend)adviseur of tussenpersoon of gevolmachtigde agent in de Adviseurs-portal van DAS

Telefonische wachttijd

We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan als je ons belt. Is het erg druk? Dan bieden wij je de mogelijkheid om een voicemail achter te laten. Spreek daarbij je naam, telefoonnummer en eventueel je voorkeur voor een terugbeltijdstip in. We bellen je uiterlijk de volgende werkdag terug. Bekijk onze reactietermijnen (pdf).

Onze vestigingen

Wij hebben 7 vestigingen in het land. Bekijk de adresgegevens en routebeschrijvingen van onze vestigingen.


Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.