Jouw Mijn DAS account

    Je ontvangt vanzelf informatie van ons over Mijn DAS en een e-mail om je account te activeren. Heb je geen e-mail ontvangen, ook niet in de spambox? Vraag dan zelf een account aan. Hoe? Dat staat hieronder.

    Heb je een andere vraag over Mijn DAS? Kijk dan bij de veelgestelde vragen. Zo helpen we je snel weer op weg.

    Hoe vraag je een Mijn DAS-account aan?

    Je bent verzekerd bij DAS zelf

    Heb je een DAS rechtsbijstandverzekering direct bij DAS lopen? Of via een verzekeringsadviseur van DAS? Vraag dan hieronder je Mijn DAS-account aan.

    Aan het polisnummer zie je of je bij DAS zelf verzekerd bent. Een DAS-polis heeft een polisnummer van 6 cijfers.

    Je bent verzekerd via een andere verzekeraar of financiële dienstverlener

    Ben je via Nationale-Nederlanden, a.s.r. of een andere verzekeraar of financiële dienstverlener verzekerd? Vraag je Mijn DAS-account aan via de live chat op deze pagina. Dat kan van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur.

    Veelgestelde vragen

    Je ontvangt een e-mail van DAS met een link om je account te activeren. Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je je zaak hebt gemeld. Je kiest zelf een wachtwoord. Let op: de activatielink is 7 dagen geldig.

    Kun je de e-mail niet vinden, ook niet in je spambox of map ‘ongewenste e-mail’? Of is de link verlopen? Ga naar de inlogpagina van Mijn DAS en klik op de link 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord in te stellen. Hiermee activeer je jouw account.