Account voor Mijn DAS: goed om te weten

    Je ontvangt vanzelf informatie van ons over Mijn DAS en een e-mail om je account te activeren. Maar wanneer krijg je een account voor Mijn DAS? Wat kan je met Mijn DAS? En wat als je geen e-mail ontvangt om je account te activeren? Bij de veelgestelde vragen vind je de antwoorden op deze en andere vragen. Zo helpen we je snel op weg.

    Veelgestelde vragen

    Heb je een rechtsbijstandverzekering van DAS afgesloten via een verzekeringsadviseur waarmee wij samenwerken? Dan krijg je een account voor Mijn DAS. Zo heb je alle informatie over je verzekering bij de hand.

    Twijfel je of je bij DAS bent verzekerd? Kijk naar het polisnummer van de verzekering. Bestaat dat uit 6 cijfers? Dan ben je bij DAS verzekerd.

    Jouw rechtsbijstandverzekering kan ook bij een andere verzekeraar lopen, zoals Nationale-Nederlanden en a.s.r. Of bij een gevolmachtigde agent. Dan krijg je geen account voor Mijn DAS. We hebben geen informatie over je verzekering. We helpen je wel als je juridische hulp nodig hebt.

    Lees meer over verzekeren via verzekeringsadviseur of volmacht.