Uw rechts­bij­stand­ver­ze­ke­ring op­zeg­gen?

We zijn u graag nog langer van dienst!

Wij willen u zo goed mogelijk helpen. Daarom geven wij u graag nog een paar dingen mee, voordat u echt de knoop doorhakt.

Direct én snel uw verzekering telefonisch opzeggen via één van onze collega's? Wij zijn bereikbaar ma. t/m vr. van 8.30 tot 17.30 uur.

Telefonisch opzeggen  020 6517 517 | Kies optie 3 in het menu.

Waar­om een rechts­bij­stand­ver­ze­ke­ring van DAS?
  • U kunt altijd contact met ons opnemen met vragen en voor juridisch advies. Ook vóórdat sprake is van een conflict;
  • Met de rechtsbijstandverzekering van DAS loopt u niet tegen onverwacht hoge kosten aan.
  • 82% van onze klanten zijn zó tevreden dat zij DAS aanbevelen. 
U wilt tóch op­zeg­gen?
Telefonisch

Dit is de snelste manier om uw verzekering op te zeggen.

  • Bel ons op telefoonnummer (020) 6517 517; 
  • Kies optie 3 in het menu;
  • Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag;
  • Tussen 8.30 uur en 17:30 uur.
Online
  • U ontvangt direct een bevestiging per email;
  • Wij verwerken uw opzegging binnen zes werkdagen.
  • Zeg uw verzekering op
Via de post

Wilt u uw verzekering liever per post opzeggen? Dan kunt u ons een brief sturen. Deze kunt u richten aan:

DAS
T.a.v. afdeling Klantenservice Particulier
Postbus 23000
1100 DM Amsterdam.

Vermeld in uw brief de volgende gegevens:

  • naam en adres;
  • telefoonnummer;
  • e-mailadres;
  • polisnummer (deze staat rechtsboven op uw polisblad);
  • rekeningnummer (in verband met terugbetaling te veel betaalde premie) en de reden van opzegging