Een vraag stellen over je polis/verzekering

    Heb je een vraag over je rechtsbijstandverzekering? Bijvoorbeeld over je polisblad, dekking of premie? Wij helpen je graag verder. Soms ben je via een assurantietussenpersoon bij DAS verzekerd, maar het kan ook zijn dat je verzekering via een andere verzekeraar of volmacht loopt. Op deze pagina lees je hoe je snel het juiste aanspreekpunt vindt.

    Wie is mijn aanspreekpunt?

    1. Ben je verzekerd via een assurantietussenpersoon bij DAS? Dan kun je jouw vraag stellen aan onze acceptatieafdeling via acceptatie@das.nl of telefonisch via 020 6517811 (optie 3). Zij helpen je met alles rondom je polis, zoals wijzigingen, premies en voorwaarden.
    2. Ben je verzekerd via een andere verzekeraar of volmacht van DAS? In dat geval verloopt het contact meestal via jouw verzekeraar of volmacht. Hun gegevens vind je op je polisblad. Zij kunnen jouw vraag beantwoorden en verder helpen.

    Hoe kan ik mijn polisblad of polisnummer terugvinden?

    Het polisblad wordt afgegeven bij het aangaan bij de verzekering. Daarnaast ontvang je het polisblad wanneer er wijzigingen zijn op de polis of de verzekering wordt verlengd. Ben je via een assurantietussenpersoon bij DAS verzekerd? Log dan in op Mijn DAS om je polis in te kunnen zien.

    Ben je verzekerd via een andere verzekeraar of volmacht? Neem dan contact op met de verzekeraar of volmacht om je polis in te kunnen zien.

    Kan ik mijn dekking aanpassen of uitbreiden?

    Neem contact op met je assurantietussenpersoon, volmacht of verzekeraar wanneer je de dekking wilt aanpassen of uitbreiden.

    Op basis van de huidige risico's kan een adviseur samen met je kijken naar de juiste dekking voor jouw situatie.

    Wat moet ik doen als mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd?

    Neem contact op met je assurantietussenpersoon, volmacht of verzekeraar wanneer je persoonlijke gegevens zijn gewijzigd.