Een zaak gemeld? Zo gaan we voor jou aan het werk
Heb je een zaak gemeld of ben je van plan dit te doen? Dan zijn er waarschijnlijk best wat vragen over hoe jouw zaak door ons behandeld gaat worden. Lees hier de stappen die we nemen, en hoe jij je zaak kan volgen.

Hoe wij je zaak behandelen
Volg je zaak online in Mijn DAS
In Mijn DAS, jouw digitale dossier, volg je online je zaak. Je ziet in Mijn DAS de documenten en brieven die bij je dossier horen. Nieuwe documenten voeg je direct toe. Zo heb je alles bij elkaar staan
Verder goed om te weten
Dit zijn de termijnen waarbinnen wij uiterlijk inhoudelijk reageren op je vraag of melding. We rekenen vanaf de dag waarop we het hebben ontvangen. In de praktijk reageren we ruim binnen de genoemde tijd. Als het ons niet lukt, dan laten wij je dat weten en geven wij aan wanneer je een reactie van ons kunt verwachten.
- Online een nieuwe zaak gemeld - binnen 6 werkdagen
- Een vraag over een lopende zaak - binnen 6 werkdagen
- en klacht ingediend - binnen 6 werkdagen
Bekijk ons overzicht met alle reactietermijnen.