Voorbeeldbrief ontevreden over pakketreis

Heb je klachten over je accommodatie tijdens jouw pakketreis? Met deze voorbeeldbrief dien je een klacht in bij de reisorganisatie.

Zo ga je aan de slag

  1. Meld ter plekke je klacht bij de reisleiding in jouw accommodatie. Is er niemand aanwezig? Bel dan de reisorganisatie in Nederland.
  2. Zorg dat jouw klacht schriftelijk wordt vastgelegd.
  3. Zijn de klachten niet opgelost tijdens de vakantie? Stuur dan een aangetekende brief waarin je klaagt over de pakketreis.
  4. Reageert de reisorganisatie niet of komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact met ons op.

Belangrijk

  • Dit is een voorbeeldbrief van DAS. Je kunt deze brief aanpassen naar jouw situatie.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw brief.
  • Verstuur de brief aangetekend én per gewone post / e-mail. Bewaar een kopie voor jezelf.

Download voorbeeldbrief (gratis)
Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.