Juridisch advies of conflict melden?
Bel 020 651 8815
Telefonisch helpen wij je graag direct verder, op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. Toch liever online? Meld je probleem dan hieronder. Je hoort dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 6 werkdagen van ons.
Verkeersschade melden?
Heb je een verkeersschade zonder letsel? Upload dan hieronder je schadeaangifteformulier. Zo kunnen wij je het snelst verder helpen.
Zaak gemeld? Zo helpen wij je verder
Als jouw probleem onder de dekking van jouw rechtsbijstandverzekering valt, schatten we in welke hulp je nodig hebt. Vaak ben je al geholpen met een goed persoonlijk advies. Dat is onze ervaring. Heb je meer hulp nodig? Dan krijg je een vaste juridisch specialist. Die stelt in overleg met jou het plan van aanpak op en gaat voor jou aan het werk. Natuurlijk blijf je op de hoogte van de voortgang. Lees meer over hoe we je verder helpen.
Veelgestelde vragen
Na je melding via das.nl krijg je binnen enkele minuten een mailbevestiging met onder andere je dossiernummer.
Zodra we je melding hebben ontvangen, gaan we ermee aan de slag. Uiterlijk binnen 6 werkdagen vanaf ontvangst van de melding nemen wij contact met je op. Meestal lukt dat ruim binnen die tijd. Als het ons niet lukt, dan laten wij je dat weten en geven wij aan wanneer je een reactie van ons kunt verwachten.
Bekijk ons overzicht Reactietermijnen om te zien hoe snel wij op je vragen en verzoeken reageren.
Zo meld je online je geschil bij ons
Je juridische geschil aanmelden
Je kunt zelf geschillen over onder andere overeenkomsten en contracten, privacy, contacten met personeel, leveranciers en klanten online melden.
Verkeers- of aanrijdingsschade melden
Heb je verkeers- of aanrijdingsschade? Upload hier dan direct je schadeformulier.
Heeft deze informatie je geholpen?
We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.
Complimenten van klanten
Dit zeggen onze klanten over ons.