Alle artikelen
13 resultaten

Black Friday: deal or no deal over extra garantie
Elk jaar maken meer consumenten gebruik van Black Friday-deals. Verkopers bieden vaak aan extra garantie bij te kopen, maar is dat nodig?
Checklist bij het doen van online aankopen
We kopen steeds meer online. Logisch, het gaat vaak makkelijk en snel. Maar wat als je wel hebt betaald en het product is nog steeds niet geleverd? En dat terwijl je die spullen echt nodig hebt. Of wat als na pakjesavond het product stuk is gegaan en niet meer goed werkt? Wat zijn dan precies je rechten? Wij geven tips en leggen uit welke stappen je kunt nemen.
Importeur draait weg van grove schade door speelgoedtol
Speelgoedtol ruïneert houten vloer, maar importeur is niet bereid de schade te vergoeden. Lees hoe dit afloopt.
Racefanaat moet strijden voor zijn geld

Word niet de dupe van een grote webwinkel als product niet goed is
Bij wie moet je zijn als je nieuw aangeschafte product niet in orde is? Laat je niet van het kastje naar de muur sturen.
Online aankoop: bedenktijd of toch niet?
Hoe zit het met het terugsturen van zelf ontworpen of op maat gemaakte sieraden? Onze collega Mariska legt het uit.
Ontdek andere thema's