Welkom

Welkom op de speciale Nationale-Nederlanden pagina van DAS. Nationale Nederlanden heeft de uitvoering van haar rechtsbijstandverzekeringen per 1 juli 2019 ondergebracht bij DAS. Hieronder leest u wat dit voor u betekent.

NN

Nieuwe meldingen

Een nieuwe zaak melden onder uw Nationale-Nederlanden rechtsbijstandverzekering? Klik hier voor het online formulier.

Uw verzekeringsadviseur inzage geven

U kunt op de volgende manier uw verzekeringsadviseur machtigen voor inzage:

Machtiging weer intrekken?
Dat kan eenvoudig. Stuur een e-mail met onder andere; het dossiernummer, polisnummer, naam- en contactgegevens én de naam van de betreffende adviseur naar: machtiging-ztm@das.nl.

Klachtenbehandeling

Uiteraard willen wij dat u tevreden bent over onze producten en diensten en over wat wij voor u doen. Bent u niet tevreden over DAS? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Wij luisteren naar u en zoeken graag samen met u naar een passende oplossing.

Bekijk hier onze klachtenregeling.

Wat doet DAS met mijn gegevens?

Wanneer u zelf met ons contact opneemt of als wij contact met u opnemen in het kader van onze dienstverlening deelt u persoonsgegevens met ons. Wij gaan zorgvuldig om met deze gegevens. In ons privacystatement leest u hoe we omgaan met uw gegevens en uw privacy.

Als u ons om juridische hulp vraagt, raadplegen en registreren wij de algemene gegevens van uw melding bij de Stichting CIS (Centraal Informatiesysteem van in Nederland werkzame verzekeringsmaatschappijen). Het doel hiervan is risico's te beheersen en fraude tegen te gaan. Op deze registratie is het privacyreglement van de Stichting CIS van toepassing. Kijk voor meer informatie op www.stichtingcis.nl.

Veelgestelde vragen: samenwerking Nationale-Nederlanden en DAS

Op de website van Nationale-Nederlanden is er aanvullende informatie beschikbaar over de samenwerking tussen beide partijen. U vindt er onder andere veelgestelde vragen en antwoorden. Naar de website van Nationale-Nederlanden.

Openingstijden en contactgegevens DAS (Zoetermeer)

  • Heeft u een vraag over uw lopende zaak?
    020 651 8775, van maandag tot vrijdag 08:30-17:30 uur.
  • Nog geen zaak aangemeld, maar wel een juridische vraag?
    020 651 8775, van maandag tot vrijdag 08:30-17:30 uur.
    020 651 8815, in de avond op maandag t/m donderdag 17:30-20:00 uur.

Per e-mail
U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier, of door een e-mail te sturen naar nieuwemelding-nn@das.nl.

Adres
Ons bezoekadres is:

  • Houtsingel 19, 2719 EA Zoetermeer

Postadres is:

  • DAS Rechtsbijstand, postbus 3020, 2700 LA Zoetermeer