Hallo, Nationale-Nederlanden-klant!
Welkom bij DAS. Samen met Nationale-Nederlanden zetten wij ons in voor een optimale juridische dienstverlening, speciaal voor jou.
Wij begrijpen dat een juridische vraag of probleem kan leiden tot onrust. Daarom zoeken wij graag zo snel mogelijk een passende oplossing die het beste bij jou past.
Gratis voorbeeldbrieven
In sommige situaties kan het zijn dat je geholpen bent met een voorbeeldbrief. Bijvoorbeeld als je bezwaar tegen iets wil maken. Wij hebben verschillende voorbeeldbrieven voor je opgesteld zodat die je die snel kunt gebruiken.
Bekijk onze voorbeeldbrieven
Klachtenbehandeling
Uiteraard willen wij dat je tevreden bent over onze producten en diensten en over wat wij voor je doen. Ben je niet tevreden over DAS? Dan kun je een klacht bij ons indienen. Wij luisteren naar je en zoeken graag samen met je naar een passende oplossing. Bekijk hier onze klachtenregeling.
Wat doet DAS met mijn gegevens?
Wanneer je zelf met ons contact opneemt of als wij contact met jou opnemen in het kader van onze dienstverlening, deel je persoonsgegevens met ons. Wij gaan zorgvuldig om met deze gegevens. In ons privacystatement lees je hoe we omgaan met je gegevens en je privacy.
Als je ons om juridische hulp vraagt, raadplegen en registreren wij de algemene gegevens van jouw melding bij de Stichting CIS (Centraal Informatiesysteem van in Nederland werkzame verzekeringsmaatschappijen). Het doel hiervan is risico's te beheersen en fraude tegen te gaan. Op deze registratie is het privacyreglement van de Stichting CIS van toepassing. Kijk voor meer informatie op Stichtingcis.nl.
Handige tips en tricks over juridische thema’s
Wist je dat er veel informatie op onze website staat over actuele juridische thema’s? Wij geven je met deze blogs en artikelen graag handige tips en tricks.
Start hier met je juridische vraag
Wie ben je?
Heb je een vraag als particulier, als ondernemer, of als adviseur voor je klant?
Heeft deze informatie je geholpen?
We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.