Klanttevredenheid & verbeteracties

Wij willen graag weten wat u van ons vindt en hoe tevreden u bent. En omdat we onze verzekeringen en diensten willen verbeteren als dat kan. We onderzoeken regelmatig wat klanten van ons vinden. En het Verbond van Verzekeraars onderzoekt ieder jaar hoe tevreden klanten over verzekeraars zijn.

Belangrijkste conclusie

Onze klanten zijn tevreden over ons. Dat is de belangrijkste conclusie van het onderzoek. Voor juridische zaken geeft 78% van de klanten ons een 8 of hoger. Bij verkeerszaken geeft 77% van de klanten ons een 8 of hoger. Onze adviesdesk krijgt 93% van onze klanten een uitstekend tot goed. De adviesdesk heeft hen ook echt verder geholpen.

Resultaten Verzekeraars in beeld

Het Verbond van Verzekeraars laat jaarlijks de tevredenheid van particuliere klanten van alle verzekeraars die lid zijn van het Verbond onderzoeken. De verzekeraars worden beoordeeld op algemene tevredenheid, klantgerichtheid, deskundigheid, duidelijkheid, vertrouwen en contact.
Het gemiddelde cijfer van DAS is 7,5. Op klantgerichtheid en deskundigheid scoort DAS het hoogste (7,7).

Bekijk het gehele resultaat van DAS.

Rapportcijfer klanttevredenheid 2019

 

 

7.3   Algemene tevredenheid

7.7   Klantgerichtheid

7.7   Deskundigheid

7.5   Duidelijkheid

7.3   Vertrouwen

7.6   Contact met verzekeraar

We blijven onze dienstverlening verbeteren

We blijven werken aan verbetering van onze dienstverlening. De feedback die we van klanten ontvangen, zetten we om in verbeterpunten. Bekijk onze verbeteracties voor 2019.

Gouden Oor Erkenning

Klanten, hun klachten en hun feedback krijgen bij ons persoonlijke en oprechte aandacht en betrokkenheid. Op die manier blijven we klanten helpen bij hun wensen en behoeften. Deze aanpak en opstelling is één van de redenen dat wij sinds 25 april 2019, als eerste rechtsbijstandverzekeraar, in bezit is van de Gouden Oor Erkenning.

Wij zijn Gouden Oor Erkend