Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. In onze dienstverlening streven we ernaar de verwachtingen te overtreffen, zodat klanten enthousiast zijn en hun ervaringen doorvertellen. Daarom willen we graag weten wat u van ons vindt.
We staan open voor al uw feedback, vragen hier actief naar en gebruiken dit bij het verbeteren van onze producten en diensten. Hiermee kunnen we nog beter aan uw wensen, behoeften en verwachtingen voldoen.
Wat u van ons kunt verwachten hebben we samengevat in de vijf klantbeloften van DAS.
Gouden Oor Erkenning
DAS heeft als eerste rechtsbijstandverzekeraar de Gouden Oor Erkenning (niveau 1) behaald. Deze erkenning laat zien dat wij klantenfeedback serieus nemen en dit gebruiken om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren.
DAS als beste verzekeraar
DAS is in 2019 door de Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) uitgeroepen tot de beste verzekeraar op het thema klacht- en feedbackmanagement. Dit laat zien dat wij klachten en andere klantfeedback serieus nemen en daarvan willen leren.
Hoe tevreden zijn onze klanten?
Wij zijn blij met de complimenten die wij van onze klanten ontvangen. Op Blij met DAS leest u hier meer over. Ook krijgen we veel reviews van klanten over onze dienstverlening. Deze klantreviews vindt u bij de Feedback Company.
Wij meten doorlopend hoe klanten onze dienstverlening waarderen. Hierdoor kunnen wij snel bijsturen als dat nodig is. De klanttevredenheidsonderzoeken laten wij uitvoeren door een onafhankelijk en gespecialiseerd onderzoeksbureau (MWM2). Hiermee waarborgen wij dat de resultaten representatief en betrouwbaar zijn.
Hieronder ziet u hoe tevreden klanten over onze dienstverlening zijn.
Tevredenheid over: | Rapportcijfer 1e kwartaal 2022 |
Telefonisch juridisch advies / probleemoplossing 1e lijn | 8,1 |
Zaakbehandeling door een jurist / advocaat van DAS in de 2e lijn | 8,3 |
Zaakbehandeling door een jurist / advocaat van buiten DAS | 8,0 |
Hoe kunt u ons feedback geven?
Heeft u een compliment, een verbetersuggestie of wilt u reageren op onze klantbeloften? Ga dan naar Blij met DAS. Bent u ontevreden over DAS? Dan kunt u een klacht indienen. Bekijk de klachtenregeling van DAS.
Als u ons wilt helpen om onze producten en diensten te verbeteren, dan kunt u lid worden van het klantpanel van DAS.