Klanttevredenheid

Wij vinden het belangrijk dat klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. In onze dienstverlening streven we ernaar de verwachtingen te overtreffen, zodat klanten enthousiast zijn en hun ervaringen doorvertellen. Daarom willen we graag weten wat u van ons vindt.

We staan open voor al uw feedback, vragen hier actief naar en gebruiken dit bij het verbeteren van onze producten en diensten. Hiermee kunnen we nog beter aan uw wensen, behoeften en verwachtingen voldoen.

Wat u van ons kunt verwachten hebben we samengevat in de vijf klantbeloften van DAS.

Gouden Oor Erkenning

DAS heeft als eerste rechtsbijstandverzekeraar de Gouden Oor Erkenning (niveau 1) behaald. Deze erkenning laat zien dat wij klantenfeedback serieus nemen en dit gebruiken om onze producten en diensten voortdurend te verbeteren.

Gouden Oor Erkenning

 

 

 

 

 

DAS als beste verzekeraar

DAS is in 2019 door de Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) uitgeroepen tot de beste verzekeraar op het thema klacht- en feedbackmanagement. Dit laat zien dat wij klachten en andere klantfeedback serieus nemen en daarvan willen leren.

Beste verzekeraar

Hoe tevreden zijn onze klanten?

Wij zijn blij met de complimenten die wij van onze klanten ontvangen. Op Blij met DAS leest u hier meer over.

Wij meten doorlopend hoe klanten onze dienstverlening waarderen. Hierdoor kunnen wij snel bijsturen als dat nodig is. De klanttevredenheidsonderzoeken laten wij uitvoeren door een onafhankelijk en gespecialiseerd onderzoeksbureau (MWM2). Hiermee waarborgen wij dat de resultaten representatief en betrouwbaar zijn.

Hieronder ziet u hoe tevreden klanten over onze dienstverlening zijn.

 Tevredenheid over:
 Rapportcijfer in 2020 (gemiddeld)
 Juridisch advies (2e lijn)
 8,3
 Zaakbehandeling door een jurist van DAS
 8,3
 Zaakbehandeling door een externe jurist
 aan wie DAS de zaak heeft uitbesteed
 7,9

Hoe kunt u ons feedback geven?

Heeft u een compliment, een verbetersuggestie of wilt u reageren op onze klantbeloften? Ga dan naar Blij met DAS. Bent u ontevreden over DAS? Dan kunt u een klacht indienen. Bekijk de klachtenregeling van DAS.

Als u ons wilt helpen om onze producten en diensten te verbeteren, dan kunt u lid worden van het klantpanel van DAS.

Wat doen wij met uw feedback?

Wij zijn blij met uw feedback en staan open voor uw suggesties. Hiermee kunnen wij onze producten en diensten steeds verder verbeteren. Het afgelopen jaar hebben wij mede dankzij uw feedback verschillende verbeteringen in onze producten en diensten doorgevoerd.