Klanttevredenheid & verbeteracties

Wij willen graag weten wat u van ons vindt en hoe tevreden u bent. En omdat we onze verzekeringen en diensten willen verbeteren als dat kan. We onderzoeken regelmatig wat klanten van ons vinden. En het Verbond van Verzekeraars onderzoekt ieder jaar hoe tevreden klanten over verzekeraars zijn.

Belangrijkste conclusie

Onze klanten zijn tevreden over ons. Dat is de belangrijkste conclusie van het onderzoek. Voor juridische zaken geeft 78% van de klanten ons een 8 of hoger. Bij verkeerszaken geeft 77% van de klanten ons een 8 of hoger. Onze adviesdesk krijgt 93% van onze klanten een uitstekend tot goed. De adviesdesk heeft hen ook echt verder geholpen.

Resultaten onderzoek Verbond van Verzekeraars

Het Verbond van Verzekeraars onderzoekt ook ieder jaar hoe tevreden onze klanten zijn. Zij zetten via Verzekeraars in Beeld een groot klantonderzoek uit bij 50 verzekeraars. De verzekeraars worden beoordeeld op vertrouwen, tevredenheid, klantgerichtheid, deskundigheid, duidelijkheid en contact. DAS krijgt een gemiddelde score van 7,3.

Bekijk het gehele resultaat van DAS.

Verzekeraars in beeld

We blijven onze dienstverlening verbeteren

We blijven werken aan verbetering van onze dienstverlening. De feedback die we van klanten ontvangen, zetten we om in verbeterpunten. Bekijk onze verbeteracties voor 2019.

Gouden Oor Erkenning

Klanten, hun klachten en hun feedback krijgen bij ons persoonlijke en oprechte aandacht en betrokkenheid. Op die manier blijven we klanten helpen bij hun wensen en behoeften. Deze aanpak en opstelling is één van de redenen dat wij sinds 25 april 2019, als eerste rechtsbijstandverzekeraar, in bezit is van de Gouden Oor Erkenning.

Wij zijn Gouden Oor Erkend