blog

    DAS als beste beoordeeld op aanpak van vragen, klachten en kritiek van klanten

    2 min leestijd24 okt 2019

    DAS is als beste beoordeeld voor de manier waarop de juridisch dienstverlener omgaat met vragen, kritiek en klachten van klanten. Dit blijkt uit het onderzoek dat de Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) heeft gehouden onder 32 verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) hebben.

    Woordvoering

    Bekijk meer

    Klant is koning

    Samenwerking met de klant en een hoge klanttevredenheid zijn voor DAS topprioriteiten. Doel van DAS is om klanten te helpen op een manier die het beste aansluit bij hun wensen en behoeften. Dat betekent ook openstaan voor klantfeedback en klachten. De feedback, in welke vorm dan ook, helpt DAS verder te komen en de dienstverlening op een hoog peil te houden.

    Trots op de erkenning voor medewerkers DAS

    Hanneke Jukema, CEO van DAS: “Wanneer je zoals DAS juridische hulp toegankelijk wilt maken en houden voor iedereen, betekent dat ook dat je jezelf open moet stellen als klanten zich kritisch opstellen of een klacht hebben. Zodat wij onze klanten kunnen blijven helpen op een manier die aansluit bij hun wensen en behoeften. Ik ben trots dat op het behaalde resultaat. De hoogste score behalen is een erkenning voor de manier waarop onze medewerkers zich iedere dag hiervoor inzetten.”

    Woordvoering

    Woordvoering van DAS is een verzamelaccount voor een aantal collega's van DAS die communicatie verzorgen uit naam van DAS.

    Meer artikelen van Woordvoering

    Ook interessant voor je

    Ontslagen door grappen en grollen op de werkvloer
    01 apr 20253 min leestijd

    Ontslagen door grappen en grollen op de werkvloer

    1 april. De dag van de practical jokes, ook op menig werkvloer. Dat grappen op de werkvloer niet altijd goed vallen en soms zelfs tot ontslag op staande voet kunnen leiden, leren onderstaande uitspraken. Pascal Besselink, arbeidsrechtadvocaat bij DAS zet zes uitspraken op een rij.

    Hanneke Jukema vertrekt als CEO van DAS
    18 mrt 20253 min leestijd

    Hanneke Jukema vertrekt als CEO van DAS

    DAS kondigt aan dat CEO Hanneke Jukema per 1 mei haar functie neerlegt. Na twee termijnen van vier jaar is conform de Corporate Governance code en in goed overleg met de Raad van Commissarissen besloten dat zij haar rol overdraagt.

    Kater na carnaval kan vakantiedag of loon kosten
    04 mrt 20253 min leestijd

    Kater na carnaval kan vakantiedag of loon kosten

    Veel carnavalsvierders zullen mogelijk met een kater opstaan de dag erna en zich wellicht ziek melden. Volgens de wet hoeft een zieke werknemer bij een ziekmelding niet te vertellen of uit te leggen wat zijn klachten zijn, en een werkgever mag hier ook niet naar vragen. Alleen de bedrijfsarts mag dit weten, maar de kans dat iemand zich daar dezelfde dag nog moet melden, is klein.

    Item 1 - 3 uit 3