blog

    DAS als beste beoordeeld op aanpak van vragen, klachten en kritiek van klanten

    2 min leestijd24 okt 2019

    DAS is als beste beoordeeld voor de manier waarop de juridisch dienstverlener omgaat met vragen, kritiek en klachten van klanten. Dit blijkt uit het onderzoek dat de Stichting Toetsing Verzekeraars (STV) heeft gehouden onder 32 verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) hebben.

    Woordvoering

    Bekijk meer

    Klant is koning

    Samenwerking met de klant en een hoge klanttevredenheid zijn voor DAS topprioriteiten. Doel van DAS is om klanten te helpen op een manier die het beste aansluit bij hun wensen en behoeften. Dat betekent ook openstaan voor klantfeedback en klachten. De feedback, in welke vorm dan ook, helpt DAS verder te komen en de dienstverlening op een hoog peil te houden.

    Trots op de erkenning voor medewerkers DAS

    Hanneke Jukema, CEO van DAS: “Wanneer je zoals DAS juridische hulp toegankelijk wilt maken en houden voor iedereen, betekent dat ook dat je jezelf open moet stellen als klanten zich kritisch opstellen of een klacht hebben. Zodat wij onze klanten kunnen blijven helpen op een manier die aansluit bij hun wensen en behoeften. Ik ben trots dat op het behaalde resultaat. De hoogste score behalen is een erkenning voor de manier waarop onze medewerkers zich iedere dag hiervoor inzetten.”

    Woordvoering

    Woordvoering van DAS is een verzamelaccount voor een aantal collega's van DAS die communicatie verzorgen uit naam van DAS.

    Meer artikelen van Woordvoering

    Ook interessant voor je

    Jeroen Zohlandt benoemd tot voorzitter Platform Rechtsbijstand Verbond van Verzekeraars
    08 dec 20252 min leestijd

    Jeroen Zohlandt benoemd tot voorzitter Platform Rechtsbijstand Verbond van Verzekeraars

    DAS maakt bekend dat Jeroen Zohlandt, sinds september ceo bij DAS, is benoemd tot voorzitter van het Platform Rechtsbijstand binnen het Verbond van Verzekeraars.

    Kleine ondernemers kwetsbaar: juridische issues leiden tot stress en financiële pijn
    20 nov 20253 min leestijd

    Kleine ondernemers kwetsbaar: juridische issues leiden tot stress en financiële pijn

    Nederlandse kleine ondernemers zijn sterk betrokken bij juridische kwesties, maar beoordelen hun eigen kennis als laag. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van Ipsos I&O in opdracht van juridisch dienstverlener DAS. Vooral zzp’ers lopen risico: zij verwachten minder juridische problemen, maar ervaren vaker persoonlijke en zakelijke nadelen wanneer die zich voordoen.

    DAS start pensioendesk voor adviseurs
    23 okt 20252 min leestijd

    DAS start pensioendesk voor adviseurs

    DAS start pensioendesk voor adviseurs. Met deze nieuwe service ondersteunt DAS adviseurs bij juridische vragen van klanten rondom de overgang naar het nieuwe pensioenstelsel.


    Item 1 - 3 uit 3