Service en contact voor ondernemers

Heb je een vraag, wil je iets bekijken of doorgeven? Je regelt dat als ondernemer snel en eenvoudig online. En kijk ook bij de veelgestelde vragen. Misschien vind je daar het antwoord. Vind je niet wat je zoekt of heb je hulp nodig? Bel ons. Wij helpen je graag verder.

Contact met DAS

Jouw juridisch specialist spreken?

Heb je nieuwe informatie voor jouw juridisch specialist? Heb je een brief gekregen? Of wil je de voortgang bespreken? Dan maak je eenvoudig een belafspraak in Mijn DAS. Je kiest zelf een dag en tijdstip. Jouw juridisch specialist belt je op het afgesproken tijdstip.

DAS Klantenservice

Je kunt ook bellen met onze Klantenservice: 020 651 7517. Van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur. Op feestdagen zijn wij gesloten.

Zij helpen je graag verder bij vragen over je verzekering of een zaak die je hebt gemeld. Bij een klacht. Of als je juridische hulp nodig hebt, of je nu verzekerd bent of niet.

Bekijk ook onze overige telefoonnummers en contactmogelijkheden.

Terugbelverzoek

Heb je een vraag of wil je gegevens wijzigen? Stuur ons een terugbelverzoek.

Veelgestelde vragen

Ik heb een juridisch conflict. Wat nu?

Ja, het kan gebeuren dat je lijnrecht tegenover elkaar komt te staan. Dat kan uitgroeien tot een conflict. Natuurlijk wil je dat liever niet. Hoe kom je er toch samen uit? En lukt dat niet, hoe helpen wij je dan verder? Ook als je geen verzekering hebt. Dat lees je hier.

Hoe meld ik een juridische zaak en hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg?

Heb je een juridisch probleem en wil je een zaak melden? Neem dan eerst contact op met onze Juridische Adviesdesk. Is het daarna nodig om je zaak te melden? Dat kun je doen via het meldformulier voor ondernemers.

Als je je zaak hebt gemeld, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Binnen zes werkdagen nemen wij contact met je op over de inhoud van de zaak.

Ben je niet verzekerd, maar wil je toch juridische hulp? Met DAS On Demand kunnen wij je verder helpen.

Hoe volg ik de status van mijn vordering?

Je hebt je incasso-opdracht ingediend bij DAS. Cannock neemt je incasso-opdracht verder in behandeling. Cannock is een zelfstanding onderdeel van DAS en houdt zich onder andere bezig met incassodienstverlening. Voor vragen over je vordering kun je terecht op de website van Cannock.

Hoe kan ik mijn verzekeringsadviseur machtigen voor inzage?

Je kunt op de volgende manier je verzekeringsadviseur machtigen voor inzage. Als je bent ingelogd in je MijnDAS-account kun je via "Inzage verzekeringsadviseur wijzigen" een adviseur inzage geven. Via dezelfde functionaliteit kun je ook later de inzage aan een andere adviseur geven of de inzage stopzetten.

Ik heb een vraag over mijn polis, een offerte of het opgaveformulier.

Adres- en contactgegevens kun je wijzigen in je online polis. Heb je nog geen account voor je online polisomgeving? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Acceptatie via acceptatie@das.nl.

Wil je meer informatie over een offerte? Of je tenaamstelling en dekking van je lopende polis wijzigen? Neem dan contact op met de afdeling Acceptatie via acceptatie@das.nl of bel naar DAS Ondernemersdesk op 020 651 7517.

Wil je weten hoe je je gegevens voor het opgaveformulier kunt aanleveren? De makkelijkste manier om je gegevens aan te leveren is via ons opgaveformulier. Heb je een vraag over de inhoud van het opgaveformulier? Neem dan contact op met de afdeling Acceptatie via acceptatie@das.nl of bel naar DAS Ondernemersdesk op 020 651 7517.

Heeft deze informatie je geholpen?

We horen graag je feedback. Daarmee help je ons om deze informatie verder te verbeteren.