Conflict met huurder of verhuurder

Heeft u een conflict met een huurder of verhuurder? Als u een bedrijfspand (ver)huurt, moet u zich gedragen als goede (ver)huurder. Dat betekent dat u als huurder op tijd de huur betaalt en geen overlast veroorzaakt. En als verhuurder zorgt u voor klein onderhoud aan het pand. Denk aan schilderen en een lampje vervangen. Maar zelfs goede (ver)huurders kunnen te maken krijgen met een conflict. Zo lost u dat op.

Direct aan de slag

Adviesgesprek

  • Oriënterend gesprek met onze adviseur over uw situatie
  • Direct advies over vervolgstappen
  • Bel zelf of vraag een gesprek aan

Brieven & contracten

Leg afspraken vast en voorkom toekomstige conflicten.

Beoordeling van uw juridische kansen

  • Inzicht in uw situatie, rechten en plichten
  • Duidelijkheid over uw opties
  • Advies voor de beste strategie
Gebruik de pijltjes toetsen om alle producten te zien.