DAS voor de Zorg - beroep en praktijk

    Wij begrijpen de uitdagingen waarmee jij als zorgverlener te maken krijgt. Bij DAS heb je daarom je eigen Zorgteam: juridische specialisten in de Zorg.

    Als zorgverlener weet je dat juridische ondersteuning essentieel kan zijn. Of het nu gaat om een klacht van een patiënt, een conflict met een zorgverzekeraar, waarnemer of een leverancier die zijn afspraken niet nakomt. 'DAS voor de Zorg - beroep en praktijk' biedt je de juridische hulp die je nodig hebt. Met 'DAS voor de Zorg - beroep en praktijk' ben je verzekerd van deskundige juridische bijstand bij de meest voorkomende uitdagingen in jouw vakgebied.

    De voordelen van DAS voor de Zorg - beroep en praktijk

    • Gespecialiseerd Zorgteam
    • Persoonlijk contact via 020 564 8211 - wij reageren altijd binnen 24 uur
    • Concurrerende premie
    • Direct contact via zorg@das.nl
    • Snel schademeldproces
    • Ook preventief advies van een gespecialiseerd team

    Alles wat je wilt weten over de zorg

    DAS voor de Zorg – beroep en praktijk biedt je een uitgebreide dekking voor juridische hulp bij conflicten die je in jouw dagelijkse werk kunt tegenkomen. Je kunt op ieder moment advies vragen. Onze juridisch specialisten van het zorgteam denken graag met je mee. Daarnaast kan je gebruikmaken van incassobijstand.

    De meest voorkomende conflicten

    Als zorgprofessional kun je te maken krijgen met uiteenlopende en soms complexe conflicten. Denk aan een (tucht)klacht van een patiënt, een conflict binnen een samenwerkingsverband zoals een maatschap of MSB, of een conflict met een zorgverzekeraar, leverancier, opdrachtgever of opdrachtnemer. Dergelijke situaties kunnen zeer belastend zijn. Wij helpen je graag!

    Snel contact met ons Zorgteam

    Ons zorgteam heeft meer dan 50 jaar aan juridische expertise in zorggerelateerde conflicten. Heb je vragen of behoefte aan direct juridisch advies? Ons team staat voor je klaar en is bereikbaar op telefoonnummer 020 564 8211. Wij garanderen dat je tijdens kantooruren binnen 24 uur wordt teruggebeld. Liever per e-mail contact opnemen?

    Item 1 - 3 uit 3

    Wat onze klanten zeggen over ons Zorgteam

    "Korte lijntjes, snel, accuraat."

    "Duidelijkheid, betrokkenheid, doortastendheid, komt haar afspraken na, verstaat haar vak."

    "Ik ben op correcte wijze bijgestaan."

    Maak kennis met ons zorgteam

    Ons zorgteam heeft meer dan 50 jaar aan juridische expertise in zorggerelateerde conflicten. Heb je vragen of behoefte aan direct juridisch advies? Ons team staat voor je klaar en is bereikbaar op telefoonnummer 020 564 8211. Wij garanderen dat je tijdens kantooruren binnen 24 uur wordt teruggebeld. Liever per e-mail contact opnemen? Stuur jouw bericht naar zorg@das.nl.

    Zorgteam.png

    Voor wie is DAS voor de Zorg bedoeld?

    Denk bijvoorbeeld aan medisch specialisten, tandartsen, zzp'ers in de zorg , huisartsen, verloskundigen, dierenartsen , psychologen of verpleegkundigen.

    Verzeker je voor juridische hulp bij conflicten

    • over dienstverlening aan patiënten of cliënten
    • met zorgverzekeraars
    • met de verhuurder van je praktijkruimte
    • in straf-, tucht- en klachtzaken

    Direct je zaak melden

    Over onze juristen

    Annemieke Maatje

    DAS Amsterdam

    “Ik help cliënten graag bij allerlei gezondheidsrechtelijke geschillen, zoals tuchtklachten en vraagstukken over het beroepsgeheim. Ik ben makkelijk bereikbaar en onderhoud korte lijntjes met mijn cliënten, zodat we snel en efficiënt kunnen samenwerken.”

    Lisette Greebe

    DAS Amsterdam

    “Ik vind het belangrijk om te luisteren naar mijn klanten en in samenspraak met hen een plan van aanpak te maken. Daarbij communiceer ik duidelijk, maar probeer ik mijn klanten ook gerust te stellen. Ik hanteer een pragmatische en daadkrachtige aanpak.”

    Anne Hiddinga

    DAS Amsterdam

    Sinds 2008 werk ik als jurist gezondheidsrecht en sta ik zorgverleners met veel plezier bij in uiteenlopende geschillen. Dat kan een procedure bij het tuchtcollege zijn maar ook een geschil met een zorgverzekeraar. Ik vind het belangrijk om verbinding te maken met mijn cliënt omdat ik merk dat een zakelijk conflict ook veel betekent voor de persoon erachter.”

    Sascha Dik

    DAS Amsterdam

    “Als jurist gezondheidsrecht sta ik zorgprofessionals bij in allerlei geschillen waar zij in hun dagelijkse werk mee te maken kunnen krijgen. Denk aan klachten of tuchtklachten, maar ook bijvoorbeeld onderlinge geschillen in een maatschap.”

    Dorothy Schut-Wolfs

    DAS Amsterdam

    “Ik vind het belangrijk om goed contact met mijn klanten te hebben. Daarom ben ik gemakkelijk benaderbaar en bereikbaar. Ik reageer altijd snel en voel me persoonlijk betrokken. Ik help mijn klanten om een oplossing te zoeken die bij hen passen.”

    Saskia Wesselingh

    DAS Amsterdam

    “Zorgverleners kunnen bij terecht voor ondersteuning bij uiteenlopende geschillen. Door mijn ervaring met zowel zorgverleners als patiënten ben ik bekend met deze dynamiek binnen de zorg. Samenwerking en open communicatie vormen voor mij de basis. Verder denk ik graag mee om tot een passende oplossing te komen.”

    Patricia Keuning-Taapken

    DAS Zoetermeer

    Het belang van mijn cliënten staat altijd voorop. Ik zet mij in om in gezondheidsrechtelijke geschillen voor hen een zo optimaal mogelijk resultaat te bereiken. Een goede verstandhouding met mijn cliënten is daarbij heel belangrijk, waarbij ik graag met hen bespreek wat zij zelf graag als oplossing zien en wat juridisch haalbaar is.

    Myrthe Santema

    DAS Amsterdam

    “Als advocaat gezondheidsrecht ondersteun ik cliënten bij geschillen in de zorg. Met duidelijke en praktische adviezen maak ik snel inzichtelijk wat hun rechtspositie is en welke vervolgstappen mogelijk zijn. Daarbij heb ik oog voor zowel de juridische als de persoonlijke gevolgen van een conflict.”

    Item 1 - 8 uit 8