Terug naar het overzicht

Klanten

Lees het laatste nieuws, handige tips en trends over de omgang met je klanten. Lees onder andere over de zakelijke relatie met je klant en niet-betalende klanten.

Alle artikelen

8 resultaten
6 apr 2022 3 min leestijd

Nieuwe wet tegen misleiding bij online aankopen: dit verandert er

Vanaf 28 mei geldt er een nieuwe wet die consumenten moet beschermen tegen misleiding bij online aankopen. Een belangrijke wet voor webwinkels. Wij zetten alvast de nieuwe regels op een rij.
Lees verder
21 mrt 2022 5 min leestijd

De kosten stijgen! Kan ik mijn prijzen verhogen?

Vrijwel alle ondernemers, zzp’ers en mkb’ers, worden er mee geconfronteerd: stijging van kosten. Mag je dan je prijzen verhogen? Wij zetten het op een rij en geven tips.
Lees verder
14 feb 2022 4 min leestijd

Aanmanen? Dit zijn de regels

Het is natuurlijk wel lastig als je facturen niet of niet op tijd worden betaald. Maar wanneer moet je in actie komen en wat zijn de regels voor het innen van facturen?
Lees verder
6 sep 2021 3 min leestijd

Ondernemer Marjan tot schrik gedagvaard door klant

Marjan runt een prachtige kartbaan die populair is bij klein en groot. Ze heeft een grote groep vaste klanten die met hun eigen karts komt racen. Als vaste karter Erwin klaagt over de beschikbaarheid van de baan, loopt de ruzie hoog op en dagvaartdt hij Marjan. Marjan belt ons op voor advies. Lees in het artikel hoe advocaat Sanne haar helpt.
Lees verder
6 sep 2021 3 min leestijd

Relatie tussen autohandelaar Hans en tevreden klant crasht

Hans is al ruim 35 jaar autohandelaar. Hij verhandelt en repareert auto's en levert met trots vakwerk. Als buurvrouw Anja bij hem eengebruikte Renault Twingo koopt lijkt dat weer een tevreden klant. Tot Anja met een kapotte hogedrukpomp langs de weg komt te staan en bij Hans een schadevergoeding eist. Benieuwd hoe jurist Sjaak hem heeft kunnen helpen? Je leest het hier.
Lees verder
31 mei 2021 4 min leestijd

Hein dagvaardt Johan om klassieke Ferrari

Wanneer Johan aan Hein laat weten dat zijn klassieke Ferrari bijna helemaaal gerestaureerd is en de eindfactuur met hem deelt, is Hein het niet eens met dit bedrag. Hij vindt het bedrag torenhoog en schakelt direct een advocaat in. Johan heeft met veel liefde en passie gewerkt aan de restauratie en is ten einde raad. Hij belt ons op voor advies. Lees in het artikel hoe juriste Sanne hem helpt bij dit vraagstuk.
Lees verder