Terug naar het overzicht

Klanten

Lees het laatste nieuws, handige tips en trends over de omgang met je klanten. Lees onder andere over de zakelijke relatie met je klant en niet-betalende klanten.

Alle artikelen

10 resultaten
14 sep 2022 3 min leestijd

Niet betalende klant: hoe voorkom je dat je geleverde spullen kwijt bent?

Als ondernemer wil je natuurlijk de geleverde producten niet kwijt zijn als ze niet betaald worden. Maar kun je dat voorkomen?
Lees verder
19 jul 2022 3 min leestijd

Thomas koopt kapotte BMW: kat in de zak of eigen schuld?

Thomas is al vanaf zijn jeugd een autofan. Als kind keek hij al vanaf de achterbank van zijn vader naar langs zoevende auto's. Hij speurt graag het internet af in de hoop weer een opknappertje te vinden. Ook nu: hij vindt een parel van een BMW 535i GT voor € 9.250. Alleen na aankoop vertoont de BMW gebreken... Benieuwd hoe jurist Sjaak hem heeft kunnen helpen? Lees het artikel op de website.
Lees verder
6 apr 2022 3 min leestijd

Nieuwe wet tegen misleiding bij online aankopen: dit verandert er

Vanaf 28 mei geldt er een nieuwe wet die consumenten moet beschermen tegen misleiding bij online aankopen. Een belangrijke wet voor webwinkels. Wij zetten alvast de nieuwe regels op een rij.
Lees verder
21 mrt 2022 5 min leestijd

De kosten stijgen! Kan ik mijn prijzen verhogen?

Vrijwel alle ondernemers, zzp’ers en mkb’ers, worden er mee geconfronteerd: stijging van kosten. Mag je dan je prijzen verhogen? Wij zetten het op een rij en geven tips.
Lees verder
14 feb 2022 4 min leestijd

Aanmanen? Dit zijn de regels

Het is natuurlijk wel lastig als je facturen niet of niet op tijd worden betaald. Maar wanneer moet je in actie komen en wat zijn de regels voor het innen van facturen?
Lees verder
6 sep 2021 3 min leestijd

Ondernemer Marjan tot schrik gedagvaard door klant

Marjan runt een prachtige kartbaan die populair is bij klein en groot. Ze heeft een grote groep vaste klanten die met hun eigen karts komt racen. Als vaste karter Erwin klaagt over de beschikbaarheid van de baan, loopt de ruzie hoog op en dagvaartdt hij Marjan. Marjan belt ons op voor advies. Lees in het artikel hoe advocaat Sanne haar helpt.
Lees verder